akcja sie gra sie ma
Aktualności

Się gra, się ma. Playroom z wyobraźni

To już III edycja akcji Się gra, się ma! której twórcą jest agencja Advalue. SIĘ GRA SIĘ MA PLAYROOM Z WYOBRAŹNI to hasło tegorocznej edycji konkursu, który organizowany jest przez Hasbro Gaming wraz z siecią sklepów Biedronka. Tym razem do współpracy została zaproszona pracownia architektoniczna XYStudio, która wykona projekt świetlicy dla tegorocznego zwycięzcy.

Playroom jak z marzeń

Świetlice szkolne w większości wyglądają podobnie i schematycznie: wykładzina, stoliki, krzesła. A przecież powinna to być przestrzeń rozwijająca dla najmłodszych i inspirująca do nauki i zabawy i odpoczynku. Kto jest najbardziej twórczy i może przemieniać swoją wyobraźnią świat? Po prostu dzieci! Dlatego najlepiej dać im szansę zaprojektować swoją wymarzoną świetlicę – pomoże w tym Hasbro! W ramach zajęć świetlicowych dzieci dowolną techniką stworzą wizję playroomu swoich marzeń – miejsca zabaw, gier i twórczego spędzania czasu.

Partnerem biznesowym tegorocznej akcji jest sieć sklepów Biedronka. Aktywacja jest wspierana komunikacją w materiałach POS w sklepach, gdzie trwa promocja gier planszowych Hasbro.

Pracownia XYStudio specjalizuje się w architekturze dla dzieci oraz innowacyjnych projektach o charakterze społecznym. Wraz z Hasbro architekci wybiorą najciekawsze i najbardziej twórcze prace dzieci i postarają się przygotować zwycięski projekt zgodnie z fantazją jego autora, a realizację zasponsoruje marka Hasbro Gaming.

Wartość dodana

W Advalue Engaged angażujemy marki w działania prospołeczne – mówi Katarzyna Hryćko-Górnicka, Business Unit Director. Staramy się dopasować koncept kreatywny do specyfiki brandu. Produkty Hasbro Gaming to zabawa i spędzanie czasu razem. Dlatego poprzez zaangażowanie marki w projekt szkolny, edukujemy dzieci o tym, że gry planszowe to wartościowa, inspirująca do twórczego myślenia forma spędzania czasu.

W poprzedniej edycji zaangażowane były PZU i Empik, a w pionierskiej Smyk. Obu patronował Rzecznik Praw Dziecka. Tegoroczną współpracę Hasbro, Biedronki i XYStudio zwieńcza spot w TV. Dodatkowo komunikacja wzmocniona jest w gazetkach i POSM sieci sklepów Biedronka, jak i w social mediach. Aktywacja trwa od 22.10.20. do 22.12.2020. Każda zarejestrowana świetlica może grać również o jednen z trzydziestu zestawów gier Hasbro. Aby go wygrać, trzeba głosować i zdobyć największą liczbę głosów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *